Bij 100WEEKS streven we er altijd naar om onze impact te vergroten en onze boodschap op nieuwe en krachtige manieren te verspreiden. Met dit doel voor ogen hebben we een getalenteerd team samengesteld dat zich zal toeleggen op het versterken van onze missie en het vergroten van onze betrokkenheid.
Ons gepassioneerde team van marketeers is toegewijd aan het creëren van informatieve donor communicatie, het delen van inspirerende verhalen op social media met pakkende visuele content en het versterken en aangaan van waardevolle partnerschappen.
Wat heeft ze geïnspireerd om deel uit te maken van ons marketingteam en wat vinden ze het leukste aan werken bij 100WEEKS?
Jurrian Veldhuizen, Lead Marketing & Communicatie
Ik heb het afgelopen jaar veel in het veld gewerkt voor 100WEEKS vanuit Oeganda. Daar, maar ook in Nederland, merkte ik op hoeveel mensen 100WEEKS eigenlijk niet kenden, en ik dacht: hoe is het mogelijk? Ik ben ervan overtuigd dat wij de meest effectieve én efficiënte manier hebben gevonden om mensen duurzaam uit de extreme armoede te halen. En we hebben de data om dat te bewijzen. Nu is het aan mij en aan dit team om dat verhaal te vertellen en iedereen mee te nemen. Armoedebestrijding is namelijk helemaal geen suf verhaal, het is een duurzame investering in de toekomst van ons allemaal.
Martine Wijnstra, Medewerker Partnerships, Marketing & Communicatie
Omdat meer mensen 100WEEKS moeten kennen! Onze aanpak onderscheidt zich echt van die van andere NGO's: in plaats van te dicteren hoe vrouwen uit armoede moeten komen, vertrouwen we op hun capaciteiten en laten we hen zelf de weg bepalen. Ik voel een sterke verbondenheid met de missie van 100WEEKS, en mijn achtergrond in internationale ontwikkelingsstudies heeft me laten zien waar het misgaat in de ontwikkelingssector. Ik ben dankbaar dat ik voor een organisatie mag werken waar ik achter sta.
Chrissie Nugteren, Stagiaire Marketing & Communicatie
Tijdens mijn reis door Oost-Afrika leerde ik 100WEEKS kennen en zag ik de effectiviteit met eigen ogen. Daarna ben ik 100WEEKS blijven volgen en kwam de opening voor stagiaire Marketing & Communicatie precies op het goede moment. Het voelt goed om bij te dragen aan échte impact, die je ook daadwerkelijk ziet en vervolgens mag terugkoppelen aan de donoren. Een verhaal vertellen en mensen enthousiast maken over iets waar je zelf enthousiast over bent vind ik het leukste wat er is.