Maak kennis met ons nieuwe marketing team: Een frisse blik op onze missie!

Bij 100WEEKS streven we er altijd naar om onze impact te vergroten en onze boodschap op nieuwe en krachtige manieren te verspreiden. Met dit doel voor ogen hebben we een getalenteerd team samengesteld dat zich zal toeleggen op het versterken van onze missie en het vergroten van onze betrokkenheid.

Ons gepassioneerde team van marketeers is toegewijd aan het creëren van informatieve donor communicatie, het delen van inspirerende verhalen op social media met pakkende visuele content en het versterken en aangaan van waardevolle partnerschappen.

Wat heeft ze geïnspireerd om deel uit te maken van ons marketingteam en wat vinden ze het leukste aan werken bij 100WEEKS?

Jurrian Veldhuizen, Lead Marketing & Communicatie

Ik heb het afgelopen jaar veel in het veld gewerkt voor 100WEEKS vanuit Oeganda. Daar, maar ook in Nederland, merkte ik op hoeveel mensen 100WEEKS eigenlijk niet kenden, en ik dacht: hoe is het mogelijk? Ik ben ervan overtuigd dat wij de meest effectieve én efficiënte manier hebben gevonden om mensen duurzaam uit de extreme armoede te halen. En we hebben de data om dat te bewijzen. Nu is het aan mij en aan dit team om dat verhaal te vertellen en iedereen mee te nemen. Armoedebestrijding is namelijk helemaal geen suf verhaal, het is een duurzame investering in de toekomst van ons allemaal.

Martine Wijnstra, Medewerker Partnerships, Marketing & Communicatie

Omdat meer mensen 100WEEKS moeten kennen! Onze aanpak onderscheidt zich echt van die van andere NGO's: in plaats van te dicteren hoe vrouwen uit armoede moeten komen, vertrouwen we op hun capaciteiten en laten we hen zelf de weg bepalen. Ik voel een sterke verbondenheid met de missie van 100WEEKS, en mijn achtergrond in internationale ontwikkelingsstudies heeft me laten zien waar het misgaat in de ontwikkelingssector. Ik ben dankbaar dat ik voor een organisatie mag werken waar ik achter sta.

Chrissie Nugteren, Stagiaire Marketing & Communicatie

Tijdens mijn reis door Oost-Afrika leerde ik 100WEEKS kennen en zag ik de effectiviteit met eigen ogen. Daarna ben ik 100WEEKS blijven volgen en kwam de opening voor stagiaire Marketing & Communicatie precies op het goede moment. Het voelt goed om bij te dragen aan échte impact, die je ook daadwerkelijk ziet en vervolgens mag terugkoppelen aan de donoren. Een verhaal vertellen en mensen enthousiast maken over iets waar je zelf enthousiast over bent vind ik het leukste wat er is.


At 100WEEKS, we always strive to increase our impact and spread our message in new and powerful ways. With this goal in mind, we have assembled a talented team dedicated to strengthening our mission and increasing engagement.

Our passionate team of marketers is committed to creating informative donor communication, sharing inspiring stories on social media with compelling visual content, and building valuable partnerships.

What inspired them to join our marketing team and what do they enjoy most about working at 100WEEKS?

Jurrian Veldhuizen, Lead Marketing & Communication

Over the past year, I have worked extensively in the field for 100WEEKS from Uganda. There, and also in the Netherlands, I noticed how many people actually didn't know about 100WEEKS, and I thought: how is that possible? I am convinced that we have found the most effective and efficient way to lift people sustainably out of extreme poverty. And we have the data to prove it. Now it's up to me and this team to tell that story and take everyone along. Poverty alleviation is not a dull story at all; it is a sustainable investment in the future of us all.

Martine Wijnstra, Partnerships, Marketing & Communication

Because more people need to know about 100WEEKS! Our approach really sets us apart from other NGOs: instead of dictating how women should escape poverty, we trust in their abilities and let them determine their own path. I feel a strong connection to the mission of 100WEEKS, and my background in international development studies has shown me where things go wrong in the development sector. I am grateful to work for an organization that I believe in.

Chrissie Nugteren, Intern Marketing & Communication

During my travels in East Africa, I got to know 100WEEKS and saw the effectiveness firsthand. After that, I continued to follow 100WEEKS, and the opportunity for an internship in Marketing & Communication came at just the right time. It feels good to contribute to real impact that you can actually see and then report back to the donors. Telling a story and getting people excited about something you are passionate about is the most enjoyable thing there is.