#MyFirstInvestment: vrouwelijke ondernemers voeren campagne voor 100WEEKS

Iedereen die ooit een bedrijf of organisatie is begonnen kan zich de eerste investering nog wel herinneren. Iets kleins dat het begin was van iets moois. Vrouwelijke ondernemers uit Nederland delen hun verhaal over deze eerste investering via #MyFirstInvestment en steunen zo 100WEEKS.

Het doel van de sociale mediacampagne is om meer mensen kennis te laten maken met 100WEEKS en te laten zien hoe belangrijk het is om in jezelf te kunnen investeren. Zo versterken we het geluid van vrouwelijke ondernemers in Nederland en steunen we tegelijkertijd vrouwen in Rwanda, Oeganda, Ghana en Ivoorkust. Want alle vrouwen verdienen een kans op een investering die hun leven kan veranderen.

Deelnemers aan #MyFirstInvestment delen het verhaal van hun eerste investering online en dagen vrienden en kennissen uit hetzelfde te doen. Naast het vertellen van hun verhaal geven de ondernemers ook iets aan vrouwen in armoede via 100WEEKS. Succesvolle Nederlandse ondernemers zoals Marlies Dekkers, Nancy Poleon en Simone van Trojen vertelden op sociale media al over hun eerste investering.

Wat kun jij doen?

100WEEKS wil de komende jaren tienduizenden vrouwen helpen aan armoede te ontsnappen. Om dat te bereiken moet de bekendheid van 100WEEKS wel groeien. Daar kun jij bij helpen! Zo kun je bijvoorbeeld de posts die je op onze Facebook, LinkedIn en Instagram voorbij ziet komen op je eigen tijdlijn delen. Of misschien ben je zelf wel ondernemer? In dat geval dagen we je uit om ook jouw verhaal en foto te delen met de hashtag #MyFirstInvestment. Zo verspreiden we samen de boodschap van 100WEEKS om zoveel mogelijk mensen te helpen zelfstandig uit de armoede te ontsnappen!